Vaše připomínky a náměty k webu MČ Komárov, případně informace, které byste chtěli na těchto webových stránkách zveřejnit, zasílejte na emailovou adresu: web@komarov.cz. Děkujeme.
Český statistický úřad dnes zahájí každoroční šetření životních podmínek a příjmů domácností. Proškolení tazatelé do 27. května osobně navštíví více než 11.000 domácností. Cílem je získat aktuální údaje pro hodnocení sociální […]
Výsledky hlasování za územní celky Kraj: Moravskoslezský kraj Okres: Opava Obec: Opava MČ/MO: Komárov – Okrsky Voliči v seznamu Vydané obálky Volební účast v % Odevzdané obálky Platné hlasy % platných hlasů […]
Výsledky hlasování za územní celky Kraj: Moravskoslezský kraj Okres: Opava Obec: Opava MČ/MO: Komárov Okrsky Voliči v seznamu Vydané obálky Volební účast v % Odevzdané obálky Platné hlasy % platných hlasů počet […]
MDPO nově nabízí aktuální (on-line) informace o nejbližších odjezdech ze všech zastávek MHD a to formou náhledů na virtuální elektronické panely, jak je znáte z nových inteligentních zastávek. http://elp.mdpo.cz/elpdepartures
Používáme cookies k optimalizaci našich webových stránek a našich služeb.
Funkční
Vždy aktivní
Technické uložení nebo přístup je nezbytně nutný pro legitimní účel umožnění použití konkrétní služby, kterou si odběratel nebo uživatel výslovně vyžádal, nebo pouze za účelem provedení přenosu sdělení prostřednictvím sítě elektronických komunikací.
Předvolby
Technické uložení nebo přístup je nezbytný pro legitimní účel ukládání preferencí, které nejsou požadovány odběratelem nebo uživatelem.
Statistiky
Technické uložení nebo přístup, který se používá výhradně pro statistické účely.Technické uložení nebo přístup, který se používá výhradně pro anonymní statistické účely. Bez předvolání, dobrovolného plnění ze strany vašeho Poskytovatele internetových služeb nebo dalších záznamů od třetí strany nelze informace, uložené nebo získané pouze pro tento účel, obvykle použít k vaší identifikaci.
Marketing
Technické uložení nebo přístup je nutný k vytvoření uživatelských profilů za účelem zasílání reklamy nebo sledování uživatele na webových stránkách nebo několika webových stránkách pro podobné marketingové účely.